Projekty do roku 2015

ŘÍJEN, 2015 - Podpora polytechnické výchovy v mateřských a základních školách

Kraj Vysočina se jako jeden ze dvou krajů připojil k programu MŠMT na podporu polytechnické výchovy a rada kraje schválila Pravidla Rady Kraje Vysočina Podpora polytechnické výchovy v mateřských a základních školách č. 5/15 (dále jen Pravidla).

Více informací naleznete na stránkách Kraje Vysočina

BŘEZEN, 2015 - Mléko v evropských školách

Naše škola poskytuje našim žákům mléčné výrobky podporované Evropskou unií v rámci projektu Mléko v evropských školách.

BŘEZEN, 2015 - Ovoce a zelenina do škol

I v letošním školním roce je naše škole zapojena do projektu s názvem Ovoce a zelenina do škol. Do projektu jsou zapojeni žáci I. stupně a děti z přípravné třídy, kterým je zdarma dodáváno čerstvé ovoce a zelenina nebo ovocné a zeleninové šťávy nebo ovocné protlaky.

BŘEZEN, 2015 - Grantový projekt OP VK Praktická environmentální výuka - třetí rok udržitelnost

Ve školním roce 2014/2015 probíhá 3. rok udržitelnosti grantového projektu „Praktická environmentální výuka“. Tak jako v předchozích letech, tak i v letošním období udržitelnosti jsou plněny následující aktivity a výstupy: jsou vytvářeny nové moduly do prvouky, přírodopisu a pracovních činností a učitelé při výuce využívají již vytvořené moduly a zřízené učebny.

DUBEN, 2014 - Grantový projekt OP VK Praktická environmentální výuka - druhý rok udržitelnosti

Ve školním roce 2013/2014 probíhá druhý rok udržitelnosti grantového projektu „Praktická environmentální výuka“. I ve druhém roce udržitelnosti jsou plněny následující aktivity a výstupy: 1. Vytvoření nových modulů podle dané metodiky. V období udržitelnosti budou vytvořeny celkem čtyři nové moduly a to do prvouky, přírodopisu a pracovních činností.

V průběhu prvního roku udržitelnosti již vytvořila modul Mgr. Iva Malinová: Venkovní květiny pro výuku na pozemku pro 2. stupeň. 2. Využívání interních a externích učeben pro výuku s využitím vytvořených modulů v projektu · Při výuce využívají učitelé všechny vnitřní i vnější učebny, které vznikly v době realizace projektu, tedy – pevnou učebnu, pozemek, arboretum i minizahradnictví. 3. Využívání vytvořených modulů ve výuce, pilotní výuka · Ve sledovaném období jsou pravidelně vyučovány moduly, které garanti vytvořili v době realizace projektu. Do ověřování jsou zapojeni žáci prvního i druhého stupně. Podle nově vytvořených modulů vyučují učitelé, kteří byli do projektu zapojeni i učitelé, kteří do projektu zapojeni nebyli. Výuka podle nově vytvořených modulů i nově vytvořené učebny jsou přínosem jak pro žáky, tak i učitele naší školy.
 

tisk Tisknout   ↑ Nahoru